SUP Yoga

Πώς λειτουργεί

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ YOGA Ή ΣΤΟ ΝΑ ΙΣΟΡΡΟΠΕΙΤΕ
ΣΕ ΣΑΝΙΔΑ SUP!

  • Δημιουργούμε μικρές ομάδες έως 6 άτομα.Μπορείτε να έρθετε μόνοι σας και να συμμετάσχετε με άλλους ή να
    κανονίσετε κρατήσεις σε ομάδες με τους φίλους ή την οικογένειά σας!
  • Ο εκπαιδευτής μας θα σας παρουσιάσει την Paddle Board YogaΘα είστε σε θέση να ισορροπήσετε και να αισθανθείτε άνετα στη σανίδα σας
    μετά από τα πρώτα λεπτά. Ακριβώς! Είναι τόσο απλό. Δεν υπάρχει ανάγκη
    για προηγούμενη εμπειρία σε SUP ή SUP Yoga!
  • Νιώστε ήρεμος και ισορροπημένος, απολαύστε την άσκηση!Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΤΕ & ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ
    ΟΜΟΡΦΑ!

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ

  • 35€ ΟΜΑΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
  • 65€ ΑΤΟΜΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
  • 25€ ΦΕΡΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΑΝΙΔΑ

* Βραδινά μαθήματα μόνο κατόπιν αιτήματος.

ΤΙ

Η Paddle Board Yoga είναι η γιόγκα που εκτελείται σε ένα Paddle Board.
Σανίδες κωπηλασίας ειδικά σχεδιασμένες για να μπορούν οι συμμετέχοντες να απολαμβάνουν στο έπακρο το μάθημα.
Η SUP & Surf Aiolos στοχεύει να σας συστήσει σε μια μοναδική εμπειρία γιόγκα, ενώ απολαμβάνετε το φυσικό μεγαλείο του να επιπλέετε στο νερό.

Αυτή η μοναδική δραστηριότητα συνδυάζει μια ποικιλία από στάσεις που οι έμπειροι καθηγητές μας προσαρμόζουν στην κατάσταση των συμμετεχόντων, ανάλογα με τις ικανότητές τους και την προηγούμενη εμπειρία τους με τη Γιόγκα. Αν ψάχνετε για μια νέα πρόκληση, η γιόγκα σε μία σανίδα κωπηλασίας σε θέση όρθιου, θα σας αναζωογονήσει και θα γίνει το highlight των διακοπών σας. Είτε είστε αρχάριος είτε έμπειρος στη γιόγκα, μπορούμε να υποσχεθούμε ότι θα περάσετε υπέροχα μαζί μας.

ΓΙΑΤΙ

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΤΗΝ PADDLE BOARD YOGA:

  1. ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ
    Είναι γνωστό ότι η καινοτομία είναι σημαντική σε σχήματα άσκησης προκειμένου να έχει κανείς κίνητρο και να είναι χαρούμενος. Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας (ΗΠΑ), » Το να τη συνδυάζεις με κάτι άλλο, βοηθά στη μείωση της πλήξης και στον κίνδυνο τραυματισμού». Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι γιόγκα, αλλά είναι ακόμα εύκολο να πέσετε σε μια ρουτίνα. Η δοκιμή της paddleboard yoga θα σας κρατήσει σε εγρήγορση.
  2. ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ
    Θα είστε περισσότερο σε αρμονία με τις στάσεις σας. Δεδομένου ότι η πλατφόρμα είναι ασταθής, πρέπει να ακινητοποιήσετε τον κορμό σας περισσότερο για καλύτερη ισορροπία. Ο καθηγητής γιόγκα Dice Lida-Klein, με έδρα το Λ.Α., δήλωσε στο Men’s Fitness ότι η προπόνηση είναι πιο απαιτητική. «Ολόκληρη η μέση σας θα πρέπει να λειτουργήσει για να σας κρατήσει ισορροπημένους και να επιπλέετε. Πρέπει να εργαστείτε σκληρότερα και να
    εστιάσετε περισσότερο στο νερό».
  3. ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ
    Με το να αναπνέετε φρέσκο αέρα, λαμβάνοντας βιταμίνη D και να απολαμβάνετε το φυσικό τοπίο, κερδίζει σχεδόν κάθε γυμναστήριο ή στούντιο εκεί έξω. «Η γιόγκα σημαίνει» ένωση «, δήλωσε στο περιοδικό Yoga Journal η Hilary Kimblin, ιδιοκτήτρια της Yoga Under The Trees στο Beverley Hills, CA. «Όταν ασκείται σε εξωτερικούς χώρους φαίνεται ότι νιώθει κανείς την ένωση με τη φύση, την ανθρωπότητα και το σύμπαν».
  4. ΗΡΕΜΕΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΑΣ
    Το Ocean Breath, είναι μια δημοφιλής μέθοδος γιόγκα για αναπνοή επειδή ο ήχος του»ωκεανού» εκτιμάται ότι γαληνεύει το μυαλό σας. Μερικοί ερευνητές πιστεύουν ότι το να ακούνε τον ήχο του ωκεανού, μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να χαλαρώσουν. Ο απαλός ήχος του νερού ενώ βρίσκεστε σε ένα paddleboard θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να σας εισάγει στην πιο σημαντική πτυχή της γιόγκα: την αναπνοή σας.

ΠΩΣ

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;

Ο εκπαιδευτής μας θα σας συστήσει στο Stand Up Paddling στην αρχή του μαθήματος και θα είστε σε θέση να ισορροπήσετε και να αισθανθείτε άνετα στη σανίδα σας μετά τα πρώτα λεπτά.

Δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη να έχετε προηγούμενη εμπειρία SUP ή SUP Yoga. Σας έχουμε καλύψει!

Γνωρίστε τους ειδικά καταρτισμένους εκπαιδευτές μας

Η Paddleboard Yoga σας δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσετε μαθήματα γιόγκα σε ένα μοναδικό περιβάλλον. Επιτύχετε την ηρεμία και τη γαλήνη μέσα από την υγρή κίνηση του νερού και το περιβάλλον της φύσης, ενώ ταυτόχρονα επωφελείστε από την υποβόσκουσα δύναμη του κορμού σας. Φανταστείτε ότι η φύση είναι το στούντιό σας και η σανίδα το στρώμα σας. Αυτό είναι η Paddleboard Yoga! Δεν υπάρχει απολύτως καμία ανάγκη για προηγούμενη εμπειρία στη Γιόγκα ή την Κωπηλασία σε Όρθια θέση. Διδάσκουμε όλα τα επίπεδα, από αρχάριους έως επαγγελματίες, με στόχο να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία της Γιόγκα.

SUP Kids + Ladyzone

Οργανωμένος χώρος για τα παιδιά και τους γονείς.

Απολαύστε SUP Yoga ενώ το παιδί σας διασκεδάζει σε επιτηρούμενο ασφαλή χώρο.

ΠΟΥ

SUP Surf

Προσφέρουμε εκδρομές SUP, μαθήματα και ενοικιάσεις.

Οι έμπειροι εκπαιδευτές μας θα σας δείξουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να κάνετε Stand Up Paddle μέσα σε λίγα λεπτά.

Μετά το πρώτο » μάθημα εισαγωγής SUP» … ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΣΑΝΙΔΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ SUP!

ΤΙΜΕΣ

  • Μάθημα εισαγωγής SUP ΔΩΡΕΑΝ!
  • Ενοικιάστε σανίδας για 30 λεπτά. 10€
  • Ενοικίαση σανίδας για 60 λεπτά. 15€

 

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ!
Ομαδική Κράτηση (4 άτομα την ώρα)
3 + 1 ΔΩΡΕΑΝ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Μερικές συμβουλές για όσους δοκιμάσουν το SUP για πρώτη φορά:

Εάν είστε αρχάριος, αφήστε την πρώτη σας φορά να είναι σε ήρεμα, ήσυχα νερά και να έχετε κατά νου ότι θα μπορούσατε να πέσετε! Αυτό είναι το διασκεδαστικό κομμάτι!

  • Βγάλτε τη σανίδα έξω μέσα στο νερό, ώστε το πτερύγιο να μην χτυπήσει το κάτω μέρος.
  • Ξεκινήστε στα γόνατά σας και κάντε μερικά χτυπήματα σε κάθε πλευρά της σανίδας
  • Αργά, σηκωθείτε με ένα πόδι κάθε φορά και παραμείνετε στη μέση της σανίδας με τα πόδια σας παράλληλα με τον ορθοστάτη – περίπου στο πλάτος του ώμου.
  • Κρατήστε μια ελαφριά κάμψη στα γόνατα και τον κορμό σας στο κέντρο της σανίδας.
  • Κρατάτε πάντα το κουπί από το πάνω μέρος της λαβής. Πολλοί άνθρωποι θέλουν πάντα να κρατούν το κουπί σαν σκουπόξυλο, και με τα δύο χέρια πάνω στον άξονα. Μην το κάνετε! Πάντα να το πιάστε από την επάνω λαβή με το ένα χέρι και το άλλο πάνω στον άξονα.
  • Κρατήστε τα πόδια σας παράλληλα και απλώστε τα στο πλάτος του ώμου. Ο καθένας θέλει να πάρει μια στάση σερφ, αλλά αυτό κάνει την κωπηλασία στο ήρεμο νερό δέκα φορές πιο δύσκολη. Επιπλέον, θα πέσετε. Κρατήστε τη στάση του surf για το surf και κρατήστε τα πόδια σας παράλληλα με τα δάχτυλα στραμμένα προς τη μύτη.
  • Βεβαιωθείτε ότι η λαβή σας στο κουπί είναι στο πλάτος του ώμου. Οι σύντομες λαβές θα σας δώσουν ένα ανίσχυρο χτύπημα
  • Βυθίστε πλήρως τη λεπίδα στο νερό και κάντε ένα μακρύ χτύπημα, αφήνοντας τους μεγάλους μυς της πλάτης σας να κάνουν τη δουλειά. Πολλοί άνθρωποι βάζουν το πλήρες βάρος του χτυπήματος στα χέρια. Αφήστε τους μεγάλους μυς της πλάτης να κάνουν το κύριο βάρος της εργασίας.